פליירים גורמים לך למכור יותר

פליירים גורמים לך למכור יותר

אלפי עסקים נאלצים להיסגר מדי שנה, לאחר שלא הצליחו להחזיר את ההשקעה הראשונית ולעבור לרווח. רובם הגדול נכשל בשל העובדה שבעלי עסקים חדשים נוטים לסמוך יותר מדי על כך שהם משקיעים בשיווק ובפרסום באינטרנט, מבלי באמת לתת דגש לתוכן השיווקי ולערוצי השיווק הנוספים.

שיווק ופרסום הם הרבה יותר מבניית אתר באינטרנט או שיווק ברשתות חברתיות. שיווק הוא האמצעי דרכו אנחנו מביאים לקוחות ושומרים עליהם. שיווק באינטרנט יכול לסייע לכך, אולם עסק שרוצה להביא לקוחות, חייב לקחת בחשבון שהאינטרנט הוא כלי אחד ממכלול הכלים שיש לנו בארגז. אחד הכלים החשובים ביותר הוא הפלייר, העלון שמחולק באופן פיזי למכרים, חברים ולקוחות פוטנציאליים.

כתבתי עבורכם מספר טיפים חשובים לבניית פלייר שלא רק יראה טוב, אלא גם ימכור:

1) דעו מה הקורא שלכם רוצה. נסו לכתוב את הפלייר מנקודת המבט של הלקוח, ולא מנקודת מבטכם. חישבו מה מדאיג את הלקוח? מה הוא מחפש ומה הוא צריך לדעת לפני הוא מחליט לקנות את המוצר?

2) גירמו לקורא שלכם לפתוח את הפלייר. עמוד השער שלכם הוא הדבר הראשון שהקורא שלכם רואה. אם לא תבנו ותעצבו אותו נכון- אתם עלולים לאבד את הלקוח ולהפסיד מכירה. כדאי להתחיל בציון יתרונות המוצר\השירות או לשאול שאלות שמופנות ללקוח וידברו על צורך אמיתי שלו. הן יעודדו אותו לפתוח את הפלייר ולהמשיך לקרוא אותו.

3) לקוחות מחפשים יתרונות. מי שקונה מכם, רוצה לדעת איך המוצר שלכם יועיל לו. הוא הרבה פחות מתעניין במאפיינים של המוצר או השירות. למשל: "העוגה נאפית באפייה מסורתית והיא הרבה יותר טעימה ואוורירית" ולא "בעוגה יש שוקולד, בננות והיא נאפית בתבנית עגולה ". יתרונות הן הסיבות שהמוצר נמכר בגללן.

4) עיצוב מצית את הדמיון. אז מה אם רוב הפליירים מעוצבים בצורה מלבנית לאורך? לקוחות מחפשים דווקא את הייחוד, את מה שידליק להם את העין ויגרום להם לחייך. אם אתם מנהלים קונדיטוריה, עצבו את הפליירים בצורת עוגיות. אם יש לכם עסק לתיקון מחשבים, עצבו את הפלייר בצורת תקליטור או מחשב.

5) פנייה אישית מוכרת יותר. איש מכירות מנוסה שמדבר מול קהל, תמיד ייבחר את אחד המשתתפים וידבר אליו בפנייה אישית. החיבור הזה יוצר אמפטיה, יחס חם וקשר בלתי אמצעי ביניכם לבין הקהל שלכם. אותו עיקרון עובד גם בפלייר שאתם מכינים. נסו לבצע פנייה אישית ללקוח שלכם, ההיענות תהיה גדולה יותר.

6) נסו ליצור אווירה מתאימה. אף אחד לא מתחבר לאווירה יבשה של פרטים ועובדות. נסו להכניס רגשות לתוכן שאתם כותבים. עסק לאיטום גגות יכול לכתוב על הזפת המצוינת ועל השירות המצליח, אבל הקורא יתחבר הרבה יותר לתוכן אם תספרו לו על טיפות הגשם שנופלות על החלון ועל זה שדווקא בימים גשומים- נזילות זה הדבר האחרון שהוא רוצה להתעסק בו .

7) הנעה לפעולה. זו הפעולה המסיימת של הפלייר שלכם. אבחת המגל שקוצרת את הפירות שגידלתם במהלך הקריאה. אם אתם רוצים שהקורא יגיב לכם, צרפו מספר טלפון זמין וכתובת מייל וקראו לפעולה. אם אתם רוצים שהקורא שלכם ייגש לחנות הקרוב וייקנה את המוצר- תנו לו הנחייה מתאימה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
שינוי גודל גופנים